Moving on and going home - Reisverslag uit Walkerton, Canada van Ellen - WaarBenJij.nu Moving on and going home - Reisverslag uit Walkerton, Canada van Ellen - WaarBenJij.nu

Moving on and going home

Blijf op de hoogte en volg Ellen

05 December 2013 | Canada, Walkerton

Laatste verslag is alweer een maand of twee geleden en er is sindsdien weer een hoop gebeurt. Werk opgezegd (wat een last viel er van mijn schouders) en ontzettend druk geweest. Omdat een andere jongen al eerder weg is gegaan heb ik elk weekend gewerkt, 6-7 dagen per week. Helaas dus niet zoveel met Marjolijn kunnen doen als dat we hadden gewild. Hadden oa nog naar Toronto willen gaan maar daar had ik vanwege werk geen tijd voor. De dagen dat ik vrij was was die zondag van de wedding waar ik het in mijn laatste verslag over had en twee zaterdagen waarin ik van huis moest om een auto te kopen en hem op te halen.
Heb het weekend dat ik ging kijken samen met Marjolijn daarna naar Burlington geweest. Tattoo laten bijwerken en uit geweest voor supper met Adam en Marjolijn. 's Avonds voor het eerst in maanden de jongens weer eens gezien maar dit werd niet te laat omdat ik, natuurlijk, de zondag weer moest werken.
De week daarna de auto opgehaald met Adam en 's avonds uit eten geweest met Marjolijn en haar stage gezin voor haar verjaardag :)
In de laatste week van oktober voornamelijk druk bezig geweest met spullen pakken enzo. Donderdag avond is Marjolijn langs geweest, hebben film gekeken en elkaar gedag gezegd omdat zij vrijdag weer naar Nederland ging.
Vrijdag laatste werkdag en zaterdag alles ingepakt en naar Adam in Burlington gegaan. Zondag naar Walkerton en sindsdien woon ik volledig bij Adam en zijn ouders. Beetje afhankelijk van de dagen en zijn werkschema rij ik zo af en toe op en neer naar Burlington voor een dag of twee. Sindsdien vooral ook veel dingen gedaan met Adam. Paar keer meegeweest met het jagen, erg gaaf om dan een paar herten op 5-10 meter afstand van je te hebben staan (allemaal hindes tho, en hij heeft een bok tag dus hij mag geen hindes schieten), en verder hier een daar een feestje/bier drink avond :') Ook nog een keer uiteten geweest met een groepje, gezellig naar de sushi en vorige week donderdag naar Catching Fire geweest met Adams broertje Kyle en hun moeder.
Verder druk op zoek naar werk enzo maar nu eerst een week naar Nederland!
Ik heb er heel veel zin in iedereen weer even te zien :)
We vertrekken morgen (vrijdag) om 20:10u en komen zaterdag aan rond 12u NL tijd. De 15e vliegen we rond 13:00u terug naar Toronto.
Zaterdag gezellig met familie, zondag waarschijnlijk paardrijden met Eva en Nelleke. Maandag waarschijnlijk naar Amsterdam, dinsdag moeten we nog even kijken en 's avonds uit eten met de familie (echte Italiaanse pizza!!!!), woensdag naar Friesland, donderdag bruiloft, vrijdag waarschijnlijk uitslapen en 's avonds uiteten met de gehele familie (wokken!!), zaterdag weet ik nog niet precies en zondag dus weer naar Canada :)

Oja, en verder is het sinds een week of drie ergens tussen de 5 en -15 (dat was 's nachts tho, overdag nog niet veel kouder dan -10/-12) en hebben we een week of twee terug aardig veel sneeuw gehad. Denk dat er zeker wel een cm of 25 lag. Gister was het zo'n 7 graden en vandaag zo'n 10 graden overdag dus momenteel is bijna alles weer verdwenen. Maar ondanks dat het zo koud is valt het me eigenlijk nog reuze mee en liep ik vandaag bijna de hele dag in een tshirtje rond..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Walkerton

Ellen

Actief sinds 04 Jan. 2013
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 8164

Voorgaande reizen:

10 April 2013 - 09 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: