De laatste uurtjes in Nederland - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Ellen - WaarBenJij.nu De laatste uurtjes in Nederland - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Ellen - WaarBenJij.nu

De laatste uurtjes in Nederland

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

10 April 2013 | Nederland, Veenendaal

Daar lig ik dan, net wakker door de wekker. Check mijn telefoon en krijg nog de laatste gelukswensen en lieve berichtjes Het komt nu zo dichtbij allemaal.
De laatste maand is sowieso ontzettend snel voorbij gegaan. Afscheid genomen van iedereen op mijn werk, vervolgens een heerlijk weekje in Friesland en een gezellig weekend in Groningen, afscheid op stal, afscheid van familie en vrienden... En straks opa en oma nog op schiphol. Ik ga iedereen heel erg missen, maar ik heb zeker heel veel zin in dit nieuwe avontuur! :)

Gelukkig gaat m'n moeder nog een kleine twee weken mee :) hoop alleen wel dat over 2 weken de vogels nog leven haha :p (er is wel iemand thuis hoor :) ). De hond ga ik alleen waarschijnlijk niet meer zien. Hij wordt a.s. zomer alweer 13 jaar en is het laatste jaar toch wel aardig achteruit gegaan. En dat voelt zo klote. Wetende dat de kans vrij klein is dat hij er over een jaar nog is maar ook niet echt afscheid kunnen nemen.

Nou, terug naar het positieve :) zo nog even snel douchen, laatste dingetjes in m'n tas stoppen en op naar Schiphol. We vliegen rond 14:00u en komen rond 19:00u plaatselijke tijd aan. Het is dan 1:00u in Nederland en dan hoop ik maar dat ze niet te moeilijk doen bij immigratie en we lekker snel door kunnen naar huis, wat ook nog zo'n 2,5u rijden is. Ik ga mijn bed dus waarschijnlijk pas in tegen de tijd dat de eersten van jullie alweer wakker worden ;)
Als er nog mensen zijn die willen skypen, stuur me maar even een berichtje met je naam, voeg ik je toe :)

Nou mensen, geniet van het leven, ga ik ook doen! ;)

  • 10 April 2013 - 12:34

    Jolice:

    Hai Ellen,

    Heel erg veel plezier in Canada super gaaf dat je er heen gaat!

    Liefs,
    Jolice

  • 10 April 2013 - 13:30

    Jennifer:

    heey ellen me skype adres is jennifer.dam zoek me ma kunnen mischien is chatten of skype verder zeg ik heel veel plezier en geniet ervan van je avontuur dikke kus jen

  • 10 April 2013 - 21:59

    Marinda:

    Ah je laat me bijna huilen over je hondje:(
    niet te veel aan denken je hebt hem vast een dikke knuffel gegeven en hij weet wel dat je van hem houd.

    heel veel plezier daar ver weg. komt vast goed;)
    skypen heb ik stiekem n hekel aan maar mijn naam is marinda.vale
    kan ook zonder beeld namelijk:P
    veel plezier en geniet er van!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veenendaal

Ellen

Actief sinds 04 Jan. 2013
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 8186

Voorgaande reizen:

10 April 2013 - 09 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: